Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeten wpis jest kompromitacja dla komentujacego. predkosc wejscia w zakret nie byla duza, zobacz film z calego okrazenia a zobaczysz ze wkrecanie silnika do maksymlanych obrotow bylo powodowane ledwo zawuazalnym ruchem reki. poza tym fizyka dziala na wszystkie motocykle tak samo w tym na R1. tylna opona ma duzo wieksza powierzchnie i aby spowodowac uslizg trzeba ja obciazyc, a to da sie zrobic jedynie przez dodanie gazu. motocykl caly czas zmienia predkosc, pochylenie, do tego pojawia sie poslizg, a cala akcja dzieje sie okolo sekunde, wiec nie bardzo rozumiem co chcesz wywnioskowac z tego filmu i pozycji wskazowki obrotomierza.
Odpowiedz"tylna opona ma duzo wieksza powierzchnie i aby spowodowac uslizg trzeba ja obciazyc" - buhhhhaaaaa większej bzdury nie słyszałem, chyba nie mamy o czym dyskutować. W takim razie, jak będziesz palił gumę w swoim skuterze, to zamiast pochylać się do przodu, mocno odbciąż tył, na pewno będzie ci łatwiej, he he. POWTARZAM, KOMPROMITACJA!!! Kto tu pisze, WTF?!
Odpowiedzale co twoja bezsensowna dywagacja o skuterach ma wspolnego z mechanika dzialania motocykla?
Odpowiedz